середу, 14 квітня 2021 р.

 Затвердили нову типову програму підвищення кваліфікації педагогів дошкільної освіти

МОН затвердило Типову програму підвищення кваліфікації педагогічних працівників за новим Базовим компонентом дошкільної освіти (стандарт). ЇЇ затвердили наказом №397 від 31 березня, який опублікували на сай ті МОН.
Програма передбачає формування загальних та фахових компетентностей з урахуванням особистісно орієнтовного, інтегрованого, компетентісного, діяльнісного підходу. Вона складається з теоритичної, практичної підготовки педагогічних працівників, а також виконання ними самостійної роботи. Програма передбачає 16 взаємопов"язаних тем. на етапі завершення навчання слухачі складатимуть підсумковий тест.
Цільова аудиторія:
  • науково-педагогічні працівники;
  • фахівці Центрів професійного розвитку;
  • методисти відділів дошкільної освіти обласних/міських інститутів післядипломної освіти;
  • педагогічні працівники закладів дошкільної освіти.
Програма передбачає формування в педагогів таких загальних компетентностей
  • збереження цінностей дитинства, примноження здобутків дошкільної освіти, роуміння щляхів її поступу в історичній ретроспективі;
  • вільне використання цифрових технологій для реалізації освітніх завдвнь та вдосконалення професійної діяльності;
  • генерування нових ідей (креативність);
  • ухвалення обґрунтованих рішень;
  • співпраця та взаємодія в команді;
  • організація партнерської взаємодії з батьками вихованців;
  • міжособистісна взаємодія;
  • рефлексфя та саморозвиток.
Програма має:
  • ознайомити педпрацівників із стратегіями та тенденціями, що склали основу для розроблення оновленого стандарту;
  • формувати розуміння понять "Державний стандарт дошкільної освіти", "цінності дошкільної освіти", "компетентність", "освітнє середовище", "результати навчання", "якість дошкільної освіти", "змістове наповнення Стандарту";
  • удосконалити здатність та готовність цільової аудиторії планувати освітній процес з урахуванням положень оновленого стандарту для вибудовування індивідуальної освітньої траєкторії дитини дошкільного віку;
  • формувати здатність педагогів організовувати різну діяльність дітей у закладі дошкіьної освіти на засадах діяльнісного, компетентнісного, особисто-орієнтовного, інтегрованого, соціокультурного підходів та базових принципах:
  • демократичність;
  • рівний доступ до якісної дошкільної освіти кожної дитини;
  • забазпечення староло розвитку України та її європейського вибору;
  • міжвідомча взаємодія;
  • державно-громадське та державно-приватне партнерство в організації та управлінні дошкільною освітою;
  • соціально-педагогічне партнерство громади та всіх учасників освітнього процесу;
  • вдосконалення готовності педагогів до організації партнерства з батьками вихованців задля підвищення культури відповідального батьківства.
Обсяг програми - 45 годин (1,5 кредит ЄКТС)

Форма підвищення кваліфікації: дистанційна/мережева


Немає коментарів:

Дописати коментар